Współpracujemy w modelu dopasowanym do potrzeb Twojej firmy.

Używamy bezpiecznych metod zdalnego dostępu w celu redukcji kosztów przeprowadzanych działań. Elastycznie dobieramy terminy okienek serwisowych i prac modernizacyjnych skracając do minimum czas przetoju. Promujemy rozwiązania, które nie są zamknięte na integrację. Doradzamy zmiany i modernizacje wyłacznie kiedy istnieje taka potrzeba oraz ich wdrożenie podnosi efektywność pracy Twojej firmie.

Model zadaniowy

Najczęstsza forma rozpoczęcia współpracy. Pracujemy nad powierzonymi nam zadaniami aby osiągnąć zakładany cel. Niezależnie od stopnia skomplikowania prac rozliczamy czas pracy.

  • Podejście projektowe z ustaleniem harmonogramu i zakresu prac
  • Maksymalna koncentracja na realizacji zakładanego celu
  • Brak stałych kosztów po zakończeniu zlecenia

Model proaktywny

Stałe zaangażowanie przynosi korzyści płynące z działań proaktywnych. Ten model współpracy skierowany dla klientów posiadających cele długoterminowe w zakresie budowy i utrzymania środowiska informatycznego.

  • Większe bezpieczeństwo dzięki monitorowaniu pracy środowiska
  • Zwiększona płynność działania oraz automatyzacja
  • Ciągły rozwój i udoskonalanie środowiska IT
Rozwiązywanie bieżących problemów

Rozwiązywanie bieżących problemów

Zwróć się do nas jeśli pojawiły się problemy i potrzebujesz szybkiej reakcji oraz skutecznego rozwiązania. Skupiamy się na przywróceniu poprawnej pracy systemu, ale również ustalamy przyczynę awarii aby wdrożyć rozwiązania przeciwdziałające problemom w przyszłości.

Nadzór i monitorowanie infrastruktury

Nadzór i monitorowanie infrastruktury

Wielu problemom, szczególnie dotyczącym bezpieczeństwa sieciowego oraz bezpieczeństwa danych, można przeciwdzałać jedynie poprzez ciągłe monitorowanie zagrożeń. Niektórych awarii nie da się uniknąć w długim terminie, dlatego nasza rola to również adekwatne przygotowanie scenariuszy i zasobów do zabezpieczenia ciągłości pracy i bezpieczeństwa danych.

Podstawowy serwis i konserwacje urządzeń

Podstawowy serwis i konserwacje urządzeń

Nie każda usterka oznacza konieczność kontaktu z serwisem producenta. Przeprowadzamy drobne naprawy lub przeglądy konserwacyjne, nienaruszające warunków gwarancji danego sprzętu, które przedłużają żywotność tych urządzeń, ale są również okazją do poprawy efektywności ich pracy.

Pomoc w doborze rozwiązań informatycznych

Pomoc w doborze rozwiązań informatycznych

Mnogość rozwiązań, parametrów oraz zależności sprawia, że trudno jest podjąć decyzję w przeświadczeniu, że będzie trafna. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie doboru rozwiązań co pozwala na zwiększenie trafności wyboru oraz uniknięcie potencjalnych problemów, kosztów lub ograniczeń na etapie użytkowania nowego systemu.

Pomoc w budowie polityki bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych

Pomoc w budowie polityki bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych

Bezpieczeństwo informacji to obecnie jeden z priorytetów funkcjonowania IT, można wręcz zaryzykować stwierdzeniem, że w niedalekiej przyszłości będzie to najważniejsza funkcja działu IT. Pomagamy w określeniu środków bezpieczeństwa i miejsca ich stosowania w odniesieniu do skali oraz rodzaju prowadzonej działalności.

Częściowy lub pełny outsourcing działu IT

Częściowy lub pełny outsourcing działu IT

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie administracji i utrzymywaniu systemów informatycznych. Możemy wesprzeć Twój dział IT w codziennych czynnościach w elastycznym zakresie dobranym do indywidualnych potrzeb.

Tworzenie i koordynacja zespołów

Tworzenie i koordynacja zespołów dla złożonych projektów

Jeśli projekt obejmuje wiele zagadnień spoza IT lub ściśle związany z branżą, w której nie mamy doświadczenia lub dotyczy bardzo wąskiego i wyspecjalizowanego zakresu lepiej zdać się na specjalistów w danej dziedzinie. Pomagamy nawiązać kontakty z takimi osobami w celu rozpoczęcia współpracy.

Potrzebujesz konsultacji lub pomocy?

Uzyskaj szybką pomoc zdalną za pomocą oprogramowania TeamViewer.


Pobierz oprogramowanie odpowiednie dla używanego przez Ciebie systemu operacyjnego, uruchom oprogramowanie i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, a następnie skontaktuj się z konsultatnem.

TeamViewer

Pobierz oprogramowanie TeamViewer QuickSupport

Oprogramowanie dla systemów operacyjnych Windows, macOS, Linux lub Chrome OS

Download Pobierz